- Asigurati-va ca ambele melodii sunt potrivite pentru beatmix – pentru beatmixing doriti ca melodia sa aiba un ritm constant, iar sectiunile de inceput si de sfarsit sunt suficient de lungi pentru a avea timp sa execute beatmix-ul, deoarece un beatmix fluid are de obicei doua melodii care ruleaza impreuna pentru la cel putin un segment de timp scurt. Alege intre mixuri „club” sau „extended” si alege tipul de melodie pe care o auzi de la alti DJ beatmixing: House, trance, techno etc. totul este normal
- Asigurati-va ca ambele melodii sunt la acelasi tempo – pentru a reda un cantec peste cealalta si sa nu sune atat de rau, melodiile trebuie neaparat sa fie redate la acelasi tempo, altfel bataile nu se vor „alinia” niciodata mai mult de o secunda sau doua; Unul va fi mereu departe de celalalt. In timp ce DJ-ii i-au invatat in mod traditional sa faca acest lucru manual, aceasta este una dintre functiile butonului „Sincronizare” – schimba tempo-ul melodiilor, astfel incat acestea sa se joace exact la aceeasi viteza.
- Asigurati-va ca tobele ambelor melodii sunt aliniate – toba este toba „thud, thud, thud” care domina muzica (spun asta pentru ca intr-un set de tobe este toba pe care tobosarul o canta in ritmul tobei ). Picioare). Cantecele cu acelasi tempo nu vor ajuta daca tobele nu se aliniaza; veti auzi in continuare batai in afara timpului. Aceasta este o alta utilizare a butonului Sincronizare, deoarece in majoritatea software-ului aceasta caracteristica poate fi setata nu numai pentru a obtine melodii la acelasi tempo, ci si pentru a alinia ritmurile recente de tobe intre ele. Acesta este, de asemenea, pentru care este functia „ghiont” a cadranului de jog („ghiont” putin inainte sau inapoi, astfel incat sa loveasca linia de sus). Puteti incerca sa utilizati oricare pentru a corecta aceasta eroare. De asemenea, verificati vizual daca acest lucru foloseste indicii pe forma de unda paralela (majoritatea software-ului DJ) sau un „contor de faza” (Traktor).
- Asigurati-va ca nivelurile de volum ale celor doua melodii sunt similare – majoritatea software-ului pentru DJ au o functie de „castig automat” care poate face acest lucru pentru dvs., pentru inceput, asigurati-va ca este pornit. De asemenea, verificati cu contorul de pe ecran de pe controlerul DJ si acordati-va timp pentru a intelege cum functioneaza controalele de volum ale mixerului.
- Asigurati-va ca comenzile EQ (jos, mediu, inalt) sunt setate la „ora 12” (de obicei „plat”) si ajustati numai daca este necesar. Si aflati cum functioneaza crossfader-ul; crossfader-ul va permite doar sa comutati de la o melodie la alta, dar restul comenzilor de volum determina volumul si EQ-ul fiecarei melodii.
- Schimbati acele tobe! – Deoarece „tobele” sunt cele mai tare, o tehnica buna este sa cantati doar o singura toba tare la un moment dat. O modalitate usoara de a va asigura ca acest lucru este sa porniti egalizatorul „bas” sau „scazut” pe tonul de intrare si lasati-l pe celalalt in pozitia de la ora 12; puteti „comuta” in timp (consultati „Numararea pana la patru „de mai jos, apoi opt”) pentru a „schimba” toba, care are si efectul de a muta urechile ascultatorului de la iesirea melodiei la intrare
- „Aliniati” urmatoarea melodie cu castile – castile va permit sa auziti urmatoarea melodie inaintea oricui altcuiva – folositi-le! Controlerul DJ va avea un buton pe fiecare canal care va reda acel canal prin casti in loc de sistemul principal. foloseste-l! De aceea vezi DJ purtand casti „o ureche, o ureche”; eu le folosesc pentru a asculta o melodie prin prima ureche si difuzoarele principale prin a doua pentru a intelege cand pornesc faderele Cum suna cand multimea aud doua melodii impreuna…
- Numara pana la patru, apoi opt… – Muzica de dans este formata din patru ursi, patru batai se numesc „bare”. De obicei, o „sectiune” intreaga a unui cantec va avea opt „masuri” lungi. Scopul tau final este sa incepi noul pitch al jocului la inceputul unei opt-masuri si pe silaba de iesire a unei intregi opt-masuri. Aceasta inseamna ca majoritatea informatiilor muzicale se vor „alinia”, oferindu-va o sansa mai buna de a produce Beatmixuri lungi si fluide. Prietenul tau este butonul hot cue care iti permite sa plasezi un „Tac Point” intr-un anumit loc al piesei, permitandu-te sa te intorci cu usurinta (puteti plasa un Tac Point la inceputul celor opt bare, pe care, pentru simplitate, il puteti O ghicire simpla este primul ritm de toba a intregului cantec), precum si urechile si creierul (observand inceputul unei batai si, mai bine, inceputul unei sectiuni de opt bare, iesirea melodiei).
Sugestie: evenimente muzicale grozave au loc la inceputul acestor „fraze”; daca melodia incepe sau se opreste, acesta este un indiciu pe care l-ati ghicit corect)
Nu exista nicio regula ca melodiile sa sune bine impreuna. Trucul este sa stii ce elemente sunt prezente in „mixul” a doua melodii si sa poti spune daca acele elemente se completeaza reciproc. Este nevoie de timp si experienta. De exemplu, in general, nu doriti sa aveti prea multe conflicte de „informatii muzicale” in mix – de preferinta o melodie are doar tobe si poate o alta melodie are melodii (bas, voce etc.). Exista, de asemenea, intrebari despre cheile muzicale, nivelurile de energie, stilul/genul, punctul exact pe care alegeti sa amestecati si multe altele. Nimeni nu a spus ca va fi usor, iar tu tocmai ai inceput. Un sfat atemporal este sa inregistrati mereu mixuri DJ si sa ascultati inapoi – cel mai bun mod unic de a invata.