Esti DJ si vrei sa fii celebru, dar pe o scena restransa, ca public, competitia pare uriasa. Ce poti face ca DJ ca sa te promovezi cat mai mult si sa incepi sa faci bani din ceea ce iubesti. Dupa ce urmam tendintele si artistii de multi ani, am decis sa incepem sa ne implicam mai activ in partea educationala a muzicii.

Lumea muzicii electronice este plina de DJ mediocri a caror popularitate nu se ridica peste un anumit nivel. Acest lucru se vede la multi DJ care apar in top sau in competitii (premii) la categoria „nou venit” de-a lungul anilor. Fiecare ar trebui sa faca ceva pentru a depasi acest nivel, dar orice actiune pe care o va intreprinde nu va merge prea departe, pentru ca in cea mai mare parte lumea se limiteaza la a copia retetele succesului aplicate in strainatate si uita, de fapt, realitatea natiunii Este total. diferit.Daca poti deveni faimos in strainatate punand muzica la evenimente, asta nu este suficient pentru noi, DJ-ii trebuie sa faca mai mult.
 
Un DJ de succes care nu face muzica este de neconceput.

Deci, daca vrei sa ai succes, trebuie sa fii dispus sa renunti la multe nopti distractive pentru a sta si a lucra in studio. Nu necesita mult echipament, asa cum ne-au aratat de-a lungul timpului multi artisti printre care si Mihai Popoviciu, dar este nevoie de multa munca, perseverenta si ingeniozitate. Unii artisti le place sa-si preinregistreze toate sunetele si apoi sa le proceseze pana devin de nerecunoscut inainte de a le traduce intr-o lucrare. Exista multe tehnici care nu sunt usor de invatat si, desigur, necesita mult timp, dar odata invatate, devin utile.

De la inceput, trebuie sa renunti la ideea de faima peste noapte.

Productia fara obiective nu este suficienta. Trebuie sa ai un plan atent care sa se potriveasca cu creativitatea si efortul tau. Asa cum spune Sasha in videoclip: Puteti lansa o multime de discuri simultan, puteti trimite spam pe piata cu numele dvs. si sperati ca cineva observa ca faceti ceva, sau puteti lansa muzica mai putin, dar foarte comerciala si apoi ati fost observat ca faceti ce iti place sa faci. Indiferent de modalitatea pe care o alegeti, trebuie sa va amintiti sa creati muzica potrivita pentru dvs.

Sunetul este cartea de vizita a DJ-ului si toata lumea ar trebui sa aiba informatii de contact suplimentare pe cartea de vizita.

90% din colectiile muzicale pe care le primim sunt zeci de piese. Ascultand riki-tiki-tek si acel autor s-a gandit ca este suficient sa aleaga cateva melodii care le-a parut mai bune si sa le puna impreuna intr-un grup. Acest lucru nu este suficient. Fie ca este o melodie sau un set de muzica, muzica trebuie sa spuna o poveste, sa aiba o tema si sa transmita autorului ceva despre ea insasi, etc. Acest lucru necesita consecventa pentru ca publicul nu iti va capta gandurile pe termen scurt. In caz contrar, exista doar cateva voci in cosul de gunoi urias al internetului.

Daca muncesti suficient de mult ca sa te identifici cu tine, oamenii te vor recunoaste. Ar trebui sa fie usor de identificat.

De asemenea, trebuie sa fii educat sa cunosti cat mai multe despre domeniul in care lucrezi. De exemplu, la o petrecere la care Dj Sneak a fost invitat, un tanar DJ a venit sa-l asculte pe invitat pentru ca a vazut pe youtube ca este prieten cu Richie Hawtin. Reputatia este o marfa foarte scumpa in acest domeniu si este greu de castigat, dar odata castigata, se pierde intr-o clipa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *